Tilausten toimitus, peruminen ja palautus
Tilausten toimitusaika on 2-5 työpäivää tilauksesta, mikäli tuotetta on varastolla. Tuotteen päästessä loppumaan, jälkitoimitus voi kestää 1-2 viikkoa. Tilaukset toimitetaan kirjeinä, lahjakortit ilman toimitusmaksua ja suolapiiput kiinteällä toimitusmaksulla 4,90€.

Voit valita toimitusmuodoksi myös noudon Lahden suolahuoneelta (Vuorikatu 25 C), jolloin noutoaika sovitaan yksilöllisesti ja etenkin kiireellisissä tilauksissa tämä kannattaa tarkistaa etukäteen tekstiviestillä tai soittamalla numeroon 041 5021 210.

Käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautuvat maksussa käytetylle maksutavalle 8-14 vrk kuluessa.
Tuotepalautusten tai reklamaatioiden osalta ole aina yhteydessä meihin: info@lahdensuolahuone.fi tai 041 5021 210.

Asiakastietojen käsittely/ tietosuojaseloste
Lahden suolahuone on sitoutunut suojaamaan asiakkaidensa yksityisyyttä ja tarjoaa mahdollisuuden omien tietojen käsittelyyn Oma tili-sivulla. Keräämämme tiedot jakautuvat asiakkaan kirjaamiin tietoihin, palveluiden käyttöön liittyviin ja niistä johdettuihin tietoihin. Näitä tietoja hyödynnetään hyvän asiakaskokemuksen tarjoamiseen, helppokäyttöisen ja turvallisen palvelun toimittamiseen, markkinoinnin kohdentamiseen ja parantamiseen sekä verkkokaupan kehittämiseen. Lisätietoja rekisterinpitäjästä voit katsoa Tietosuojaseloste-sivulta.

Maksuehdot
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Voit katsoa maksuehdot kokonaisuudessaan tästä: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot